Szlifowanie diamentów – metody uruchamiania potencjału ucznia

Informacja o wydarzeniu: 

Pracownia Wychowania i Profilaktyki w Łódzkim  Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego zaprasza dyrektorów, pedagogów, psychologów, wychowawców oraz nauczycieli ze wszystkich typów szkół i placówek
na   

konferencję:

„Szlifowanie diamentów

– metody uruchamiania potencjału ucznia”

 

Program konferencji:

  • 10.00 – 10.10  Otwarcie konferencji, powitanie gości
  • 10.10 – 10.40 Indywidualizacja szansą rozwoju ucznia, wprowadzenie w tematykę konferencji  - Jolanta Trawczyńska - Markiewicz, Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego,
  • 10.40 – 11.10 Rola tutoringu w rozwoju ucznia … i nauczyciela  Elżbieta Leśniowska  – Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego,
  • 11.10 – 11.40 EEG -biofeedbeck jako narzędzie rozwoju i wyrównywania szans edukacyjnych uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - Joanna Gruszczyńska, Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego,
  • 11.40 – 12.00  Przerwa kawowa
  • 12.00 – 12.30  Wpływ integracji sensorycznej na proces uczenia się - Jolanta Kałużna, Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego,
  • 12.30 – 13.00 Drama przestrzenią odkrywania talentów - Hanna Jastrzębska – Gzella, Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego.

 

Konferencja odbędzie się w dniu 25 lutego 2015 r. o godzinie 10.00 w gmachu ŁCDNiKP, Łódź, ul. Żeromskiego 115, budynek C, II piętro, sala konferencyjna.

Osoby zainteresowanie prosimy o przesłanie potwierdzenia udziału do 23.02.2015 r. na adres: jkaluzna@wckp.lodz.pl                           

 

Opracowała: Jolanta Kałużna   
konsultant ds. wychowania i profilaktyki

Proszę o zamieszczenie „SZYBKIEJ INFORMACJI” na tablicy ogłoszeniowej w pokoju nauczycielskim 

Organizator: 
Jolanta Kałużna
Adresat: 
Dyrektorzy, pedagodzy, psycholodzy, wychowawcy oraz nauczyciele
Nr szybkiej informacji: 
245
Pokaż więcej
strzałka w dół