Na przekór schematom – jak stymulować uczniowskie myślenie - seminarium

Nr szybkiej informacji: 
232
Adresat: 
Nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej oraz inni zainteresowani
Informacja o wydarzeniu: 
 
Na przekór schematom – jak stymulować uczniowskie myślenie 
 
 
Pracownia Edukacji Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej zaprasza nauczycieli do udziału w seminarium, które odbędzie się w formie zdalnej 31 maja 2021 r.  w  godz. 17:00- 19:15
 
Podczas spotkania:  
  • omówimy zalety myślenia lateralnego, 
  • wskażemy cechy i predyspozycje nauczycieli, sprzyjające aktywizacji uczniów, 
  • zaprezentujemy przykładowe metody/techniki/formy pracy sprzyjające skuteczność uczenia się dzieci, 
  • wyjaśnimy zagadnienia związane z przekraczaniem strefy komfortu. 
 
Zainteresowanych nauczycieli prosimy o zarejestrowanie się poprzez stronę ŁCDNiKP 
 
 
Spotkanie odbędzie się  z wykorzystaniem aplikacji Microsoft Teams. 
 
Opracowała:  
Anna Rostrygin - nauczyciel konsultant, 
Pracowni Edukacji Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej 
 
Planowany termin zajęć:: 
31.05. 2021
Organizator: 
Anna Rostrygin a.rostrygin@lcdnikp.elodz.edu.pl
Pokaż więcej
strzałka w dół